And we all shine on

Bra timing där Mr. President.
Är världens mäktigaste man en tvättäkta spåkärring.
Har inte saknat förorten en sekund.
Ingen kan säga att jag inte försökte.
36 år av jidder och misär.
Tack älskling, för att du tog mig därifrån.

IMG_20170221_082414

Idag är jag emellertid ensam och övergiven.
Stackars lilla mig.
Stackars Alice och mig.
Solen skiner men det blåser friska vindar.
Nere i city står semlorna på rad.
Stackars lilla mig.

IMG_20170221_082428

John Lennon sjunger Instant Karma.
Min älskad Yoko är i Varola.
Katten ligger i soffan och sover frukost.
Tror jag ska masa mig ner till stan.
Det är synd om möss och människor.

God morgon!

Kommentera

