In the middle of the night I call your name

Har seriekopplat två lampor.
Nu är jag trött.
Roade mig med en gammal svensk långfilm.
Alice somnade.

IMG_20170221_165523_1

Sverige och USA har alltid haft ett komplicerat förhållande.
Trumpen hycklar i alla fall inte med sitt hyckleri.
Det måste man ge honom.
Då är det värre med Björklund.

IMG_20170221_165553

Jag känner mig trött.
Tror jag ska lyssna på min transistor.
Växjö Motala; just sayin´.
Riders on the storm.

God kväll!

2 reaktioner på ”In the middle of the night I call your name

Kommentera

