Jag lärde mig tugget

Målat lite.

IMG_20170312_124005

collage

Maria pyntar.

IMG_20170312_124138

IMG_20170312_124122

Grej of the day.

IMG_20170312_124053

God eftermiddag!

2 reaktioner på ”Jag lärde mig tugget

  1. Så fint det blev då du målade! Jag är ingen supporter av björk i möbler så det blåa blev snyggt!
    Ni hittar på mycket kul tillsammans med Maria.
    Jag hoppas jag också någon dag hittar den spontana fina kärleken, där jag får vara mig själv och där den andra personen gärna är med på bloggen och bjuder på sig själv såsom ni gör.
    Kramar!

    Gilla

Kommentera

