Question

Idag kastade jag av mig brynjan.
Visserligen på ballen, men ändå.
Läser böcker.
Ansiktet mot solen.

DSC_0002

Har tussilagoabstinens.
För övrigt saknar jag intet.
Hittade min gamla hoodie.
När våren biter ifrån.

DSC_0010

Jag använder skyddsfaktor 5.
Ändå brinner kinderna.
Snart kastar vi strumpor och skor.
Alice putsar tassarna.

DSC_0005

Dags att fälla ihop solstolarna.
I natt blir det frost.
Inget kan stoppa oss nu.
Trevlig helg, möss och människor.

God afton!


 

4 reaktioner på ”Question

  1. Tussilagoabstinens börjar nog var och en ha nu 🙂
    Så skönt att ni har sol och så pass varmt att ni kan njuta av varma strålar, här har blåsten varit kall.
    Men hittar man en vindstilla vrå, så … 😀

    Gilla

Kommentera

