Oh baby, yeah baby, woo

Lär mig tre ackord och jag ska förändra världen.
Om jag hade barn vore mitt råd till dem; spela gitarr.
En bra rocklåt kan göra skillnad.
Wop-bop-a-loo-mop alop-bom-bom.

DSC_0011

Tänker äntligen bilda en popgrupp.
Alice, Maria och moi.
Vi ska sjunga på småländska.
Good golly, Miss Molly, sure like a ball.

DSC_0013

I förlängningen en rockopera i tidens tand.
En man flyr från misär och elände.
Tänk kulturchock och resten är musikhistoria.
Great Gosh A’Mighty.

DSC_0012

Maria spelar piano.
Alice har absolut gehör.
Själv är jag
en obotlig romantiker.
Havin’ me some fun tonight, yeah.

God afton!

Kommentera

