God dag yxskaft

Far avslöjade kommunens fulspel.
Han drog helt sonika ner byxorna på rebecca.
Vad hjälper det, när allt kommer till kritan.
Ett helt liv som skattebetalare är inte vatten värt, när man blir gammal.
Vissa människor borde inte få jobba med andra människor.
Rustar för krig.

APC_Bildramar - 2017.04.14 08.50 - 002

Så fick vi äntligen se en trandans värd namnet.
Ett spektakel utan dess like.
Blev så exalterad, att jag glömde kolla inställningen på kameran.
En trana är grå, har långa ben och en röd mössa.
Kakafonin var bedårande.
Vinden kändes i både ben och märg.

APC_Bildramar - 2017.04.14 08.48 - 001

Denna dag en golgatavandring.
Tid för eftertanke och självspäkning.
Maria körde 527 km igår.
Själv satt jag mest och jiddrade.
Respekt och kärlek för min älskling.
Nu tar vi påsk.

APC_Bildramar - 2017.04.14 08.52 - 003

Ett råd till alla unga och raska i all välmening.
Om ni ska klaga över att bli gammal, så gör det nu.
När rebecca står vid din sjukbädd med sitt kollegieblock, är det god dag yxskaft.
För övrigt önskar jag mig lite värme.
Igår snöade det när vi åkte.
Idag är det lite hipp som happ.

God morgon!

 

Kommentera

