Det kan aldrig gå fel

Lokal-tv Småland; vi vill ha 1 1/2 km långa godståg.
I USA finns det 3 km långa tåg.
Jag har ingen bestämd åsikt om den saken.
Regn, regn och rusk.
1 maj vänder det.

IMG_20170426_180003 (2)

Min sötnos är en konstnär.
Det pratas cykel i Go´kväll.
Jag är expert på att cykla i sakta mak.
Idag tog jag hojen till Willys och köpte läkor och jord.
Hade både mössa och handskar.

IMG_20170426_175547

En kvinna påstår att hon är fri från heroin.
Fan tro´t, sa Relling.
Vardagslunken ger mig kickar.
En narkoman ältar sin skit om och om igen.
Jag blir trött i öronen.

God afton!

2 reaktioner på ”Det kan aldrig gå fel

Kommentera

