Tut-tut och mjau-mjau

Begick premiär på Bilprovningen.
Tycker det blev en pyramidal succés.
Inte en endaste liten anmärkning.
Eljest ska vi byta batteri, ety det gamla är på upphällningen.
Trevligt bemötande enligt avtalad tid.
Vi är nöjda och glada.

APC_Bildruta - 2017.04.28 11.44 - 001

Kände jag en vårpust.
Nu vill jag njuta mitt otium på ballen.
Vad vore väl en örtaträdgård utan fransk dragon och salvia.
Kompletterade vår kryddodling.
Huskatten stryker runt mina ben.
Vi ska kolla på Halvvägs till himlen.

APC_Bildruta - 2017.04.28 11.45 - 002

Annars är vi lite halvkrassliga.
Det går på lösa boliner.
Jag sitter och filar på demonstrationsplakatet.
Krossa kapitalismen, är en klassiker.
Mera läkor, säger Alice.
Nu tar vi långhelg.

Go´middag!

4 reaktioner på ”Tut-tut och mjau-mjau

Kommentera

