Buss på

Att förstå sig på cykeldäck kräver sin psykolog.
Nu tror jag både fram- och bakhjul har fått sinnesro.
Prata , prata och prata är mitt råd.
Kommunicera mera.

007

Älskar utsiken från Figges residens.
Cyklade i sandaler och utan jacka.
Sommaren kommer som en blixt från klar himmel.
Jag älskar vår lilla stora stad.

030

Odla din trädgård.
Så ett frö och och livets förunderliga varande blir till en ännu större gåta.
Odla din balle.
Lyssna på trafiken och tivoliljud; allt hör samman.

002 (2)

Jag vet att jag är sent ute.
En maskros är ändå en maskros.
Det ryktas om sämre väder; minnet är kort.
Imorgon improviserar vi.

collage

På TV fri idrott.
Jag är inte imponerad.
Tävling, tävling och tävling.
Föredrar en briljant trudelutt.

God afton!

2 reaktioner på ”Buss på

Kommentera

