Tofflorna har inte kommit

Nu är jag redo för afrikavärmen.
Har klippt mig.
Jag gynnar den organiserade brottsligheten och klipper mig för 150 pix.
De verkliga brottslingarna sitter i regeringen och pungslår Sveriges pensionärer på sina surt förvärvade slantar.
Känn er blåsta, ni som byggde landet.

151 (2)

Telia är blandekonomi i ett nötskal.
En gång tänkte jag köpa Teliaaktier.
Ehura jag jag missade det gyllene tillfället p.g.a. okunskap.
Länge leve det kapitalistiska samhället.
Länge leve monarkin.

199 (2)

Konungen höll ett briljant tal.
Själv lullade jag mest omkring i solskenet.
Undersåtarna såg ut att må bra i Linnéparken.
Småland är själva sinnebilden för immigration.
Här går det 13 slöjor på dussinet.
And me I just don´t care at all.

205 (2)

Jag är en sann sverigevän.
Jag älskar Linda Ronstadt och Maksim Gorkij i nämnd ordning.
Mest älskar jag min nya familj.
Min baby är på väg hem.
Hon är lärarinna och har världens viktigaste jobb.
Och hon älskar mig.

God eftermiddag!

Kommentera

