Cogito, ergo sum 2.0

Har bevistat min första landslagsträning.
För att citera Tommy Söderberg; spelarna hade fin lyster i pälsen.
Blev sugen på att se själva matchen.
Skottland blir en munsbit.

DSC_0053

Idag firar eder truly 5 år som bloggare.
Aldrig utan er, mina kära läsare.
En stor eloge för att ni står ut med mitt ältande.
Bästa terapin ever.

DSC_0073

Lite kalla fakta.
Inlägg: 3 570
Visningar: 105 802
Besökare: 25 291

DSC_0034 (3)

Kan man bli rik på att blogga.
Själv fann jag kärleken och en katt.
Högsta vinsten i livets förunderliga tombola.
Alla varma och vänliga kommentarer ej att förglömma.

DSC_0114

Jag bloggar, alltså finns jag.
Tack för alla bloggare jag följer och läser med glädje.
Jag älskar er alla.
Vad vore livet utan vardagslunken.

DSC_0062

Fattas några grader för att man ska vara riktigt nöjd.
Kom lite stänk på läktaren vid Åbo IP.
Fick raggmunk när jag kom hem.
Maria hade bakat en kaka som ska avnjutas senare p.g.a. paltkoma.

DSC_0025

Funderar på att se Öppna Franska.
Har inte sett grustennis sen Wilanders glada dagar.
Och då befinner jag mig ändå i Växjö.
Heja svenska landslaget i fotboll.

God eftermiddag!

4 reaktioner på ”Cogito, ergo sum 2.0

Kommentera

