Dag: 23 december, 2013

Måndag

Nada julstämning.
Jag har spelat jullåtar hela dagen men det vill inte ta sig.
Skinkan smakade gott av griljering och doppespadet var mer än salt.
Sillsallad och julkorv.
Som en jultallrik.
Julskjortan är framplockad.
Imorgon åker jag en sväng till Skara.
Mamma har fått in en liten gran.
Kanske det som behövs.
En julgran.
God afton!

I´m not a dreamer

Har startat upp med en skinkmacka.
Julkorven puttrar på spisen.
Och julemusik via blåtand.
Det är dagen före dopparedagen mitt kära herrskap.
Imorgon avgörs pepparkakshustävlingen and me I don´t care at all.
Jag måste säga att folk kan bygga perfekta pepparkakshus.
Ett stort j***a perfekt grattis till dem.
Vem vill leva i en perfekt värld.
Nazister och stalinister gjorde förödande försök.
Jag är inte bitter.

2013-12-23 08.00.05

Tid att ta fram nötknäpparen.
Sedan ska det väl var spelklart.
Jag känner mig gammal och trött.
Man är ingen hiphoppare längre.
S
ame  procedure as last year.
Jag tror jag letar upp ett sunkigt café.
God morgon!