Dag: 17 juli, 2017

Still in the game

Jag kan flyga.
Åter igen på ballen.
Allsången blåser bort.
Vi får skråla framför tv:n.
Whole Lotta Love.

Lyssnar på Winwood.
Tjejerna dåsar.
Var är brevbäraren.
Har skickat efter tvenne sladdar.
Rätt ska vara rätt.

Forum för fårskallar.
Filmen var i sunkigaste laget.
Känns som det fattas en och annan grad.
Tror jag ansluter mig till dåsarna.
Är sommaren slut nu.

God eftermiddag!

Sill aka strömming

Vi tog en frulle på stranden.
Läste och tjabbade.
Det blåste nordan så vi cederade badet.
Sen köpte vi förnödenheter.

Gick in från ballen p.g.a. kallt.
Vilodag på touren idag.
Spammar bilder då jag inte har kontroll på Chromebook.
Ska försöka hitta en sunkig film.

Go’middag!!!

 

 

Nazistapa

Det kom några regnstänk.
Känns lite sommar-2016 i luften.
Doping-touren rullar på och jag blir underhållen.
Inte ett ont ord om vädret.

DSC_0255

Vill ju inte att en britt ska vinna.
Cykelsporten tillhör sydeuropéerna.
Engelskan är överskattad.
Merci beaucoup madam.

DSC_0244

Imorgon kommer Sten Nilsson till allsången i Linnéparken.
Hoppas han sjunger grindslanten.
Popmusik är kul.
Nu ska jag trycka på publicera och se om bilderna hänger med.

God eftermiddag!