Dag: 1 februari, 2016

Run through the jungle

Sträcker mig mot termometern och konstaterar att det är kram.
Om jag inte varit så lat hade jag rullat en snögubbe.
Risk för att Jönköping blir inställt.
Allt har sin tid.
Idag kom telefonen som ett brev på posten.
Det är ett evigt konfigurerande.

collage

Ska väl kolla på några TV-serier som Gud glömde.
Man blir lätt trött i huvudet.
Ju mindre man gör desto stresskänsligare blir man.
Tycker det är trevligt när grannarna mittemot har persiennerna uppe.
Som en enda stor familj.
Ska strax landa i fåtöljen.

God afton!

Crazy on you

Hoppas telefonen kommer idag.
Det blir en pulardag.
Tänker skrota hemmavid.
Kan hända att jag gör ett svep i källaren.

IMG_0650

Rensar i back-upen.
Vi är alla dåliga kopior av den allsmäktig.
En vacker dag kommer skaparen att trycka på delete.
Det sa i.a.f. mina kära Jehovas Vittne innan de drog till Estland.

IMG_0651

Det är inte många vänner kvar nu, sa far.
Kan inte vara lätt att bli gammal.
1:a februari och allt väl.
Jag håller mig hemmavid idag.

God förmiddag!