Dag: 15 september, 2012

Säkert

Jag går och lägger mig med ett leende. Jag har tittat på Säkert och jag blir berörd. Om nån frågar mig så är Annika Norlin bäst. Och jag har varit ute 17 gånger idag. Alla gånger var jag till containern för att kasta böcker samt lite bråte. Jag ska bli minimalist. Och så ska jag sluta läsa böcker. Jag är klar nu. Hela mitt läskunnighet liv har jag haft en bok på gång och nu är jag färdig. Alla böcker är lästa och jag skall njuta av livet utan filter. När jag vilat mig en stund ska jag kasta resten av böckerna. Sen har jag sagt upp kabeltv och började rensa i garderoben. Och jag ska ta itu med källaren. Jag ska bli minimalist och gilla vardagslunken och odla min inre tillväxt. Seda ska jag flytta ut i skogen och bo i en koja. Där ska jag leva på vad naturen ger. Men först ska jag sova med ett leende på läpparna ety jag fått höra bra popmusik.