Mr Magic

Idag sa jag upp mitt kabeltv-abonnemang.
Efter 20 år ger jag upp tv.

Hej Eive,

Här kommer din bekräftelse – skriv gärna ut och spara denna. Glöm inte att läsa den medföljande informationen (”Viktig information”).

Med vänliga hälsningar

Com Hem ABKundservice

Uppsägning

Följande avtal hos Com Hem har sagts upp. Rörliga avgifter, till exempel samtalsavgifter och avgifter för hyrda filmer, debiteras i efterskott och du kan därför komma att faktureras för dessa efter att uppsägningen trätt i kraft.

Eventuell uppsägningsavgift som specificeras nedan avser avgift för kvarvarande bindningstid på uppsagt avtal.

 
Jag har sett musikvideons uppgång och fall.
Varje lördag sände de en timme NHL.
Kenta Nilsson är den tuffaste hockeyspelare som stått på ett par skridskor.
ZZtop gjorde iaf fräcka videos.
 
Kabel-tvn:s förfall inträffade samtidigt med Sovjetunionens.
Mitt under brinnande revulotion bytte de ut Horizont mot nån glättig Livsstilskanal.
Och sen var det sport och sport och vuxenfilm.
Och film.
Jag har ledsnat nu.
Efter 20 år kastar jag in handduken.
Åt helvete med kabel-tv!
 

2 reaktioner på ”Mr Magic

    1. Nu för tiden roar det mig mer att läsa
      intressanta bloggar än att se på tv.
      Och Facebook. Och twitter.
      Äkta dokusåpa. 🙂

      I Skövde är det jämngrått.

      En trevlig fredag till dig, Karin!

      Gilla

Lämna en kommentar