Tjo faderullan

Ser ett bildcollage från Allsång på Husaren.
Känner mig ful, skitig och elak.
Fattig, gammal och förbi.
Alla är unga och vackra.
I morse duschade jag varmt och tog på mig morgonrocken.
Vad var det som hände?

20140805_102900_Android

SD är som huggormars avföda.
På twitter härjar de likt Egyptierns gräshoppor.
Funderar på att lägga ner.
Jag har twittrat varenda dag 3 1/2 år.
Vet fortfarande inte vad det handlar om.
Rabarberpolisen har gått vilse i bekräftelseträsket.

IMG_20140805_113817

Det är mitten i veckan och det ljusnar i horisonten.
Kräftorna har tinat i kylskåpet.
Felet med Allsång på Skansen är prioriteringen.
Avslutningen i går var en katastrof.
Åt helvete med dagens ungdom.
Just sayin.

God morgon!

 

11 reaktioner på ”Tjo faderullan

  1. …’bekräftelseträsket’, tja…*förrivärlden* fick man ropa ut sitt hjärtats sorg ohörd…inte var det bättre det heller…
    Vad allsången å Skansen beträffar slutade jag se efter 15 minuter..en god bok kändes bättre..
    Håller med om SD.
    Ja’, alla är unga och vackra’
    Men de blir gamla och skrynkliga de med, eller skrynkliga? ..Åtminstone börjar det strama i ‘botoxen’
    ‘Alla vill leva länge, men ingen vill bli gammal’ säjer ordspråket så förnumstigt..
    God dag!

    Gilla

        1. Jo jag har inte riktigt den där orken jag skulle önska. Det blir antingen eller. Ingen cykeltur idag. Försöker städa lite istället. Men har också suttit i glasrummet

          Gillad av 1 person

Lämna en kommentar